Friday, December 12, 2008

Lima ismet

Visszaertem Limaba ma delelott. Quequi szeretettel vart. Tele a hostel franciakkal...es meg az en francia Sam baratnemmal (Huanchacobol) is gyarapitottam csapatukat. Csak letusoltam, gyorsan elmeseltem Quiquenek, hogy merre jartam az utobbi idoben, aztan Sammel mar indultunk is talalkozni Linaval es Asleigh-vel, szinten huanchacoi baratainkkal. Beultunk dumalni, kicsereltuk az osszes pletykat, ittunk finom kavet, es vigyorogtunk, amikor a barpultos kerdezgette, honnan valosiak vagyunk es rajottunk, mind mashonnan. Jo megint egyutt. Ma este aztan meg is nezzuk magunknak a limai ejszakat. Ugy tunik, az egy darab novemberi limai ejszakammal en vagyok a legtapasztaltabb a csapatban, ezert en mutatom, mi merre. Holnap meg egy svajci lannyal gyarapodik a csapat, ot a pampa turarol szerveztem be. Jo hetveget mindenkinek.

No comments: